Analýza, SEO, klíčová slovaSEO FIRMA

založení webové stránky zdarma

Publikováno 08.12.2012 v 21:05 v kategorii Novinky, přečteno: 51x

Udělat opravdu dobrou www stránku, ale nebude úplně jednoduché. Užitečné www stránky musí splňovat pár elementárních podmínek. Počínaje logickým umístění ovládacích prvků, přes vhodné texty, důvěryhodnou grafiku, správnou strukturu atd. Přemýšlet o tom, že požádáte kamaráda nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu splácal www stránky, určitě už nikdo nemůže. Obraťte se raději profesionální tvůrce www stránek, ti jistě následují nejnovější trendy a přání svých klientů. Pokud Vám není po chuti oslovit pro tvorbu webu internetovou společnost, která vše zařídí, můžete se v pohodě oslovit konkrétní specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a stále budou) základem seo, či spíše, faktory usměrňující hodnocení webu a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text předně. Však dnes už bude jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Máme možnost najít, že google klade zvláště největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je obtížné, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne. Mnoho provozovatelů webů investují obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale jestliže webová stránka není správně vytvořená a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené peníze. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvníků také nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nefunguje, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Zadejte proto tvorbu internetových stránek skutečným profesionálů s bohatými referencem